Spletna stran uporablja piškotke, ki vam omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo.
Izbor je možno spremeniti v zavihku znotraj nastavitev.
Organizacijsko administrativna opravila: vodenje evidenc nepremičnin, uporabnikov, vodenje sestankov, usklajevanje, koordiniranje, izvršitev ter realizacija sprejetih sklepov.
Tehnično strokovna opravila: izdelava načrtov vzdrževalnih del, organiziranje nujnih vzdrževalnih del, izdelava letnih poročil, zavarovanje objekta, spremljanje izvajanja raznih del na skupnih delih in napravah, nadziranje in pregledi zakonsko obveznih del in vzdrževanja.
Finančno računovodska in knjigovodska opravila: knjiženje prejetih računov in evidentiranje le-teh razdelitev obratovalnih stroškov, obveščanje o terjatvah ter opominjanje dolžnikov, knjiženje terjatev in evidentiranje prejetih sredstev iz plačil kupcev in plačevanje računov dobaviteljem, varno vodenje sredstev rezervnega sklada objektov.
Pravno premoženjska opravila in svetovanje: nudenje pravne pomoči in svetovanje na področju upravljanja in posredovanja nepremičnin, priprave pogodb o medsebojnih razmerjih, vlaganje izvršilnih predlogov, urejanje dokumentacij.